Registrer returen din ved å klikke på knappen under:

REGISTRER RETUR

Gratis bytte for alle bestillinger innen angrefristen.

Angreretten forutsetter at du innen 14 dager registrerer ønsket retur via vårt retursystem. Gjennom retursystemet kan du be om refusjon eller legge inn ønske om bytte av størrelse (bytte gjelder kun av samme vare). Dersom du ønsker å bytte varen(e) i en annen vare, må du legge en ny ordre på ønsket vare etter returen er registrert.

Slik fungerer retursystemet vårt:

  1. For å kvalifisere for retur må du forsikre deg om at varen er ubrukt og i samme stand som når du mottok den, med en uskadet originalemballasje.
  2. Benytt deg av returportalen over, og velg enten refusjon eller bytte. Dersom du ønsker å både bytte (størrelse/lengde) og refundere (angre kjøp) varer på samme ordre, gjør du dette ved å opprette to separate retur-saker ved å benytte samme ordrenummer to ganger (registrer da én retur med varen(e) du ønsker å bytte og én med varen(e) du ønsker å refundere).
  3. Når returen din er behandlet, mottar du en e-post med instruksjoner for retur.
  4. Den returnerte varen kvalitetskontrolles for endelig godkjenning når vi mottar returen.
  5. Når returen er godkjent, vil du motta en endelig e-post som bekrefter ønsket ditt om refusjon eller bytte.
  6. Fraktetiketten lastes ned i retursystemet og printes ut.
  7. Pakken leveres på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. OBS: Pass på at sendingsposen er forsvarlig pakket og lukket igjen.

Du er forpliktet til å returnere eller levere tilbake varen(e) til oss så snart som mulig, og senest innen 14 dager fra dagen du varslet oss om kansellering.

REFUSJON

En fast frakt- og behandlingskostnad på 70 NOK påløper ved refusjon, og trekkes fra det det totale refusjonsbeløpet. Vi foretar en kontroll av at varen(e) er i samme stand som da de(n) ble sendt fra oss. Ved godkjent refusjon, tilbakebetales beløpet innen 1-2 virkedager* til samme konto som behandlet kjøpet.


*det kan ta ytterligere 2-3 virkedager før pengene er synlig på din konto, avhengig av helge- og helligdager, og hvor fort banken godkjenner overføringen.

REKLAMASJON OG REPARASJON

Dersom smykket ditt er ødelagt, kan vi selvfølgelig hjelpe deg med dette. Du er selv ansvarlig for å, innen rimelighetens tid, melde i fra om skader/feilproduksjon på produktet etter å ha mottatt bestillingen.

Ved behov for reparasjon kontakter du vår kundeservice på hei@whoisshe.no. Oppgi både ordrenummer og årsak for klagen din, og legg gjerne ved et bilde av den ødelagte varen, slik at vi enklere kan tilby deg rask hjelp.

RETUR VED KJØP VIA KLARNA

For ordre med Klarna som betalingsmetode må du logge inn på din Klarna-konto og registrere at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til din retur er behandlet. For refusjoner er det Klarna som håndterer tilbakebetalinger.

Om du har noen ytterligere spørsmål om bytte og retur, kontakt oss.