Kundeservice

MIN ORDRE

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse?

En ordrebekreftelse blir automatisk sendt til deg på e-post. Sjekk også søppelpost, da den kan havne der. Dersom du ikke finner bekreftelsen kan du kontakte oss her, så hjelper vi deg.

Kan jeg kansellere min ordre?

Du kan dessverre ikke kansellere din ordre. Dersom du ønsker å angre kjøpet, anbefaler vi at du gjør en retur når du mottar pakken. Les mer om retur her.

Jeg har fått bestillingen min, men det er feil produkt/det mangler et produkt.

Kontakt oss her, så hjelper vi deg så fort vi kan.

Hvor lenge kan jeg returnere varene mine?

Hvis du ikke er fornøyd med varene dine kan du enkelt sende dem tilbake til oss. Alle varer, også salgsvarer, kan returneres innen 14 dager. Les mer om retur her.

Jeg glemte å registrere velkomstrabatten min, hva gjør jeg?

Kontakt oss her, så hjelper vi deg så fort vi kan.

Fikk du ikke svar på spørsmålet ditt? Kontakt vår kundeservice, så hjelper vi deg!