Retur

Angrerett for kjøp av varer hos WHO IS SHE er på 14 dager fra du mottok ordren din. Henvend deg til hei@whoisshe.no innen disse 14 dagene dersom du ønsker å returnere en vare, og fyll ut angrerettskjemaet du finner nederst i ordrebekreftelsen din (du kan også laste det ned her). Husk å legge ved både angrerettskjemaet og ordrenummeret i e-posten, samt å gjøre rede for hvilke produkter du ønsker å bytte til dersom du vil bytte i noe annet. 

For å kvalifisere for retur, må du forsikre deg om at varen er ubrukt og i samme stand som når du mottok den, med en uskadet originalemballasje. 

 

Bytte

Gratis bytte for alle bestillinger innen 14 dager. 

Send varen(e) du ønsker å bytte i retur til oss ved å ta i bruk returetiketten du får tilsendt på e-post ved henvendelse om retur. Pakken leveres på ditt nærmeste postkontor eller post i butikk. Når vi mottar returen og har godkjent varen(e), sender vi deg de nye produktene fortløpende.


Refusjon

Dersom du ønsker en refusjon, må varen(e) sendes tilbake til oss innen 14 dager fra du mottok ordren. Etter 14-dagers perioden utløper angreretten for kjøpet, og da er det dessverre ikke mulig å be om refusjon.

Du får tilsendt en returetikett på e-post når du henvender deg om ønsket retur, denne printer du ut og fester på pakken. En fast frakt- og behandlingskostnad på 70 NOK påløper ved refusjon, og trekkes fra det det totale refusjonsbeløpet. Vi foretar en kontroll av at varen(e) er i samme stand som da de(n) ble sendt fra oss. Ved godkjent refusjon, tilbakebetales beløpet innen 1-2 virkedager* til samme konto som behandlet kjøpet.


*det kan ta ytterligere 2-3 virkedager før pengene er synlig på din konto, avhengig av helge- og helligdager, og hvor fort banken godkjenner overføringen.

 

Reklamasjon og reparasjon

Dersom smykket ditt er ødelagt, kan vi selvfølgelig hjelpe deg med dette. Du er selv ansvarlig for å, innen rimelighetens tid, melde i fra om skader/feilproduksjon på produktet etter å ha mottatt bestillingen.

Ved behov for reparasjon kontakter du vår kundeservice på hei@whoisshe.no. Oppgi både ordrenummer og årsak for klagen din, og legg gjerne ved et bilde av den ødelagte varen, slik at vi enklere kan tilby deg rask hjelp. 

 

Retur ved kjøp via Klarna

For ordre med Klarna som betalingsmetode må du logge inn på din Klarna-konto og registrere at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til din retur er behandlet. For refusjoner er det Klarna som håndterer tilbakebetalinger.

 


Om du har noen ytterligere spørsmål om bytte og retur, kontakt oss gjerne på hei@whoisshe.no