KUNDESERVICE - OG LOGISTIKK ANSVARLIG
(60-100% stilling)

Vi søker en engasjert og serviceinnstilt person som kan levere førsteklasses kundeservice og styrke kundelojaliteten til WHO IS SHE som merkevare. Du bør ha en positiv innstilling, være løsningsorientert, og kunne håndtere utfordrende situasjoner med et smil. Å være en lagspiller i et dynamisk og hektisk miljø er viktig. Vi verdsetter høyt at du setter kunden i fokus og brenner for å møte deres behov. Tidligere erfaring med kundekontakt er ikke påkrevd.

ANSVARSOMRÅDER

  • Du vil være kundebehandler med ansvar for all kommunikasjon med våre kunder via e-post.
  • Du vil levere enestående service og arbeide effektivt med kundesaker.
  • Du vil håndtere og behandle retur- og reklamasjonssaker.
  • Du vil være ansvarlig for å pakke ordre og ha ansvar for alle logistikk-ledd.
  • Du vil jobbe selvstendig med administrative oppgaver.

KVALIFIKASJONER

  • En særegen forståelse for god kundeservice.
  • Gode kommunikasjonsevner.
  • Strukturert og et øye for de små detaljene. 
  • Evne til å prioritere daglige oppgaver etter viktighetsgrad.
  • Over gjennomsnittet god til å formulere et budskap skriftlig. 
  • Trives med å jobbe selvstendig.
  • Flytende norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

 

Høres dette ut som noe for deg?

SØKNAD SENDES TIL APPLY@WHOISSHE.NO

Søknadsfrist 20. august. Oppstart forløpende.